Alla inlägg den 28 december 2013

Av theotherside - 28 december 2013 04:15

Jag vet inte jag, men om det här stämmer- hur fan kan man klaga över bröst i det här sammanhanget? Om man tycker att det viktigaste är brösten på Womder Woman får man nog ta sig en funderare över vilken typ av film man egentligen vill se. Det finns gott om porr där olika kvinnor i den genren spelar Wonder Woman och allihopa har olika bystmått som kanske passar bättre för dessa "fans". Jag har i alla fall ingenting emot att Gal Gadot har fått rollen, däremot är jag tveksam till att hon ska klämmas in i den redan superspäckade filmen där både Stålmannen och Batman ska finnas med. Det skulle ha varit bättre om hon hade presenterats redan i den första filmen! Och för övrigt har jag låga förväntningar inför uppföljaren på Man of Steel då den inte alls höll måttet och kort och gott inte alls var en speciellt bra nystart för Stålis. 




http://www.moviezine.se/artikel/15593-wonder-woman-svarar-paring-kritiken









 

Av theotherside - 28 december 2013 03:27

80-talet gjorde en riktig comeback i den här trailern, och nostalgimätaren fick fnatt och snurrade hej vilt. Kung Fury verkar så galet så att det faktiskt skulle kunna fungera som en långfilm med blink i ögat och framför allt- det är något helt nytt och ingen remake! Men... jag förstår inte varför de som håller på med "mindre påkostade" filmer måste envisas med att ta sig vatten över huvudet. Allt såg bra ut fram tills huvudpersonerna rider på en jävla dinosaurie. Nej, more is less verkar ha glöms bort i dessa dagar och då framför allt för moderna filmskapare som tror sig kunna göra precis vad som helst trots att de saknar stålar för att genomföra det på ett bra sätt. Men vikingkrigarkvinnan gillar jag skarpt, även att den tuffa snuten ska ge sig på Adolf Hitler och att guden Thor ( tror jag) finns med på ett hörn! Lite finslipning av alltsammans så skulle Kung Fury kunna bli riktigt jävla underhållande.



http://www.moviezine.se/artikel/15596-om-du-bara-ska-se-en-till-trailer-i-aringr






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards