Alla inlägg den 5 december 2013

Av theotherside - 5 december 2013 23:45

Äntligen- en officiell trailer till Nurse 3D! Och... det var inte riktigt vad jag hade förväntat mig, men jag är lite oklar över vad jag egentligen hade förväntat mig baserat på några äckligt snygga filmposters och en första "trailer" som man råkade snubbla över för några år sedan, men sedan blev det tyst om den här filmen tills nu när det tydligen är klart för att den ska släppas- på alla hjärtans dag nästa år! Men trailern är i alla fall underhållande och gör mig sugen på att se den här, så ses ska den definitivt!




Av theotherside - 5 december 2013 21:51

Ja jösses då här verkar man definitivt följa den välanvända gamla regeln om att uppföljare bör överträffa första filmen i fråga om mer djup för karaktärerna, större och häftigare scener och mer att göra för hjälten i största allmänhet. Huruvida Spider-Man denna version överträffar Spider-Man 2 av Sam Raimi är för tidigt att säga just nu förstås, men Raimis uppföljare tillhör en av de bättre och innefattar alla punkter som jag räknade upp men med det stora minuset att filmen handlade alldeles för mycket om kärlek och hur Peter Parker skulle göra med Watson. Hoppas man undviker det i den här uppföljaren, men annars var det en underhållande trailer åtminstone. Jag var inget stort fan av den första filmen i den nystartade filmserien, hoppas på att känna lite mer engagemang nu! Men det känns fortfarande förjävligt onödigt med den här rebooten när den förra filmomgången känns som att den var alldeles för ung för att födas om pånytt. 




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards