Alla inlägg under juni 2015

Av theotherside - 30 juni 2015 11:00

Det här kanske kan vara det tråkigaste jag hört från Madonna på länge. Det ska understrykas att jag aldrig har varit något fan av Madonna, eller någon som lyssnar och bryr mig om musik överlag, men ska man jämföra denna styggelse med madonska klassiker som Like a virgin så kommer knappast denna nya låt att gå till historien. 

Madonna försöker efterapa moderna artister som Lady Gaga och liknande alltför mycket. Vad hände med Madonnas egna unika sound? Jag vill säga att det gick förlorat någon gång efter att Madonna gjorde soundtracket till Bondfilmen Die another day. 


Men Bitch I'm Madonna kommer förmodligen att bli en hit vad jag än skriver och låten kommer att snart spelas sönder av radioskvalstationer som Rix FM. Det är synd att musik har blivit så jävla dåligt nu för tiden!!! 




Av theotherside - 30 juni 2015 09:00

Har vi inte sett detta tidigare? Ja det har vi till och med found footagestilen har använts mer eller mindre frekvent för denna genre för att "bevisa" äktheten i det som visas. Det må vara hänt att man sett mycket av vad The Vatican Tapes har att komma med tidigare men det är tråkigt att man inte kan få se något nytt.

Men det blir nog att se den här filmen i alla fall så fort tillfälle finns.





Av theotherside - 30 juni 2015 09:00

Har vi inte sett detta tidigare? Ja det har vi till och med found footagestilen har använts mer eller mindre frekvent för denna genre för att "bevisa" äktheten i det som visas. Det må vara hänt att man sett mycket av vad The Vatican Tapes har att komma med tidigare men det är tråkigt att man inte kan få se något nytt.

Men det blir nog att se den här filmen i alla fall så fort tillfälle finns.





Av theotherside - 30 juni 2015 06:40

En ny dag, med nya vederbördor. En dag som börjar men man vet aldrig hur den slutar. Vi kan ha planerat dagen sedan igår, eller sedan flera veckor tillbaka, kanske till och med ett år sedan men vi vet ändå inte hur den här dagen kommer att sluta. Vi vet bara att stressa och att försöka fylla dagarna med innehåll men vet vi egentligen hur man tar tillvara på dagen? 

Betänk att just denna dag, den kommer aldrig åter. Jag kommer fortfarande ihåg att min lärare i svenska, det enda ämne där jag med stolthet kunde säga att jag faktiskt var riktigt bra, att varje dag är unik och att den dag som nyss påbörjats aldrig aldrig kommer igen- någonsin! Jag vet inte men det där påverkade i alla fall unga jag, och till viss del så påverkar de orden mig ännu. Det har sagts så många gånger förr, men ta vara på den tid du har och betänk att just denna tisdag den sista juli i nådens år 2015 aldrig någonsin kommer att återkomma igen!!!!

Så se till att dagen, och alla kommande dagar, fylls med innehåll och glädje. Struntsaker och petitesser har vi helt enkelt inte tid med, eller hur? 


Av theotherside - 26 juni 2015 12:42

Nja visserligen ganska bra inledning på nya trailern där man får se Hitman in action men sedan kommer de scener som jag avskydde i första trailern och allt hopp som möjligen fanns för denna film försvann omedelbart.Jag tror inte alls på det här. Ingenting får filmen att sticka ut ur mängden det hade kunnat handla om vilken agent som helst. Nej det här blir bara skit tyvärr. 

Hitman får göra ett nytt försök om några år igen, förmodligen i ännu en reboot. 

Av theotherside - 26 juni 2015 11:35


En av frontfigurerna på postern påminde en aning om Thor men om man ska koncentera sig på trailern så ser det ganska underhållande ut faktiskt.  Det här kommer att bli en film som man kommer att ge en chans och hoppas att man bjuds på ett underhållande äventyr. 

Av theotherside - 23 juni 2015 23:45

Konstigt är bara förnamnet för den här filmen och dess trailer. Men... konstigt nog, eller tack vare att det just är ganska konstigt och annorlunda, så finns det något som gör att man blir lite nyfiken. Det kommer nog att bli en titt på denna när tillfälle finns.







Av theotherside - 23 juni 2015 13:35

Det var ett tag sedan man såg något med Vinnie Jones, och det är alltid trevligt att se tuffingen i sådana här actionsammanhang. Men annars ser 6 Ways to Die mest ut som en lite snyggare b-actionfilm, men sådana slinker också ned emllanåt och brukar i alla fall kunna erbjuda lagom underhållning för stunden. Det blir nog att ta sig en titt på denna någon regnig, grå kväll framöver. 








Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards