Direktlänk till inlägg 30 juni 2015

Madonna- Bitch I'm Madonna ft Nicki Minaj

Av theotherside - 30 juni 2015 11:00

Det här kanske kan vara det tråkigaste jag hört från Madonna på länge. Det ska understrykas att jag aldrig har varit något fan av Madonna, eller någon som lyssnar och bryr mig om musik överlag, men ska man jämföra denna styggelse med madonska klassiker som Like a virgin så kommer knappast denna nya låt att gå till historien. 

Madonna försöker efterapa moderna artister som Lady Gaga och liknande alltför mycket. Vad hände med Madonnas egna unika sound? Jag vill säga att det gick förlorat någon gång efter att Madonna gjorde soundtracket till Bondfilmen Die another day. 


Men Bitch I'm Madonna kommer förmodligen att bli en hit vad jag än skriver och låten kommer att snart spelas sönder av radioskvalstationer som Rix FM. Det är synd att musik har blivit så jävla dåligt nu för tiden!!! 




 
 
Ingen bild

Åman

30 juni 2015 22:43

EHM EHM EHM!! LIKE A virgin!! Åh vad jag tycker om att få rätta dig ibland ;)

theotherside

4 juli 2015 14:37

EHM EHM just ja;) inte helt enkelt för mig vid de fåtal tillfällen jag bloggar via mobilen då smyger sig lite småfel in här och var. Nej inte ofta du får rätta mästaren så njut för tillfället;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Av theotherside - 13 november 2022 19:26

Du har ingen aning vad som händer, söndag bara sker. Varje dag, vilken veckodag är det egentligen? Du vet inte, måndag, onsdag, lördag Spelar ingen roll.  Du är mer eller mindre alltid full, en två tre Öl eller lite whiskey. Idag är det s...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards