Direktlänk till inlägg 26 april 2012

Prometheus-featurette

Av theotherside - 26 april 2012 15:00

Trailers, teasers bakom-klipp, featurette ( varför har vi ingen försvenskning av det ordet?)... Jag vet i alla fall inte vad ni säger men det börjar finnas alltför mycket klipp till Prometheus och jag har blivit mätt alltsedan den lååånga trailern hade premiär för ett tag sedan. Sir Ridley Scott... Det RÄCKER nu. Faktiskt. Jag vill inte se mer bakom material eller klipp, utan nu vill jag först och främst se filmen och sedan leta upp allt godis du nu nödvändigtvis måst bjussa på innan filmen ens har haft premiär. Man vill faktiskt inte se ALLT, veta ALLT, få ALLT avslöjat innan man har sett filmen. Så till er som känner samma som jag, SE INTE KLIPPET. 




http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JXXD34mxGM0






 

 
 
Ingen bild

lol

29 april 2012 04:06

Hur svårt på en skala 1 - 10 är det att INTE kolla upp saker kring filmen? Ser du en trailer så ser du ju oftast hur lång trailern är och det är ju inget som säger att du MÅSTE titta på trailern bara för att den finns.. Don't blame Scoot, blame yourself! Om du nu inte vill ha mer men ändå tittar på det.

theotherside

30 april 2012 02:36

Det är inte svårt alls faktiskt, men det jag vänder mig emot är att varje gång man kollar på filmbloggar och sidor som handlar om film så dyker det upp en ny trailer till den här filmen hela tiden, och det är det jag tycker är dåligt eftersom man borde satsa på att inte visa för mycket av en film. Sen är det alltid upp till var och en att bestämma om man vill se trailern eller inte, och jag har valt att inte se något av de nya som har dykt upp om den här filmen. Alla gör som de vill men jag, utan att ha sett alla trailers och självklart inte behöver se alla, tycker att de gått bananas inför den här filmen och verkligen vill att det ska bli en framgång och därför matar ut alldeles för mycket. Jag ser dem inte, jag kollar inte upp dem men jag vänder mig emot att det nästan har dykt upp nytt material varje vecka från just den här filmen. Det räcker nu, folket är tillräckligt uppdaterade nu!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Av theotherside - 13 november 2022 19:26

Du har ingen aning vad som händer, söndag bara sker. Varje dag, vilken veckodag är det egentligen? Du vet inte, måndag, onsdag, lördag Spelar ingen roll.  Du är mer eller mindre alltid full, en två tre Öl eller lite whiskey. Idag är det s...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards