Alla inlägg den 25 december 2013

Av theotherside - 25 december 2013 17:45

Äntligen, får jag utropa, en komedi som faktiskt ser lovande ut redan med trailern och Wrong Cops blir definitivt en film som jag kommer spana in så fort möjligheten finns. Det är lite att man börjar tänka på svenska filmen Cops när man ser trailern, ungefär samma persongalleri och samma småstadskänsla-där-det-inte-händer-så-mycket, och tankarna snurrar vidare även till Hot Fuzz. Hoppas denna påminner lite om båda filmerna, så kan det nästan bli riktigt roligt! 








Av theotherside - 25 december 2013 04:30

Skriv in mig på listan över de som kommer att se den här filmen så fort tillfälle finns! Det handlar inte enbart om att den här found footage-filmen utspelar sig i porrens värld, utan för att det faktiskt är något helt nytt inom den här ganska urvattnade genren. Samtidigt, i en trailer som jag tycker visade alldeles för mycket, så ser det ut som att filmen utspelar sig på ett annorlunda ställe samtidigt som allt som sker sedan följer de vanliga mallarna men jag hoppas att jag har fel i det och att det här blir en riktigt intressant film att spana in under nästa år! 








En lite äldre trailer, men i mitt tycke en mycket, mycket bättre trailer som ger en helt annan stämning jämfört med Red band-trailern:


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards