Direktlänk till inlägg 2 december 2011

Inga brudar i nya Moore

Av theotherside - 2 december 2011 13:25

Binga Rimer skriver om nya Moore:

"Vad är nytt? Som ni kan se har vi inga brudar på sidan längre. Vi har valt att ta bort alla tjejer och istället lägga bättre fokus andra saker som unga män vill läsa om, t ex mode, motor, poker, dating sport etc. Klicka gärna runt på portalen och jag garanterar att du finner något som just du vill läsa om."


I like it, tidningen känns betydligt vuxnare numera och om man klickar sig runt på hemsidan så hittar man en hel del intressant läsning. Nu pryds inte omslaget längre av brudar och det finns inget expo kvar heller, vilket gör att Moore känns mer som ett naturligt val och mer som Vecko-revyn fast för oss killar. Härligt! Nu kan man börja kolla in den här tidningen lite mer frekvent och förhoppningsvis kommer Moore att fortsätta erbjuda intressant läsning.




http://moore.se/kategori/moore-testar











Gamla Moore is no more...


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - Onsdag 1 maj 14:25

Det är förträffligt när teknik fungerar men lite nindre roligt när det inte fungerar samtidigt kan man förstås också resonera att en blogg inte är det som är allra viktigaste, när allt kommer till kritan! Men roligt i alla fall att se att ens konto f...

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards