Alla inlägg den 8 december 2011

Av theotherside - 8 december 2011 22:24

Ja, inte för att det är mycket att ha egentligen, men det räckte tydligen inte med att bara medverka i Playboy för att försöka ge karriären ett litet uppsving, nej nu avslöjas det också att hon tydligen har haft en hemlig dejt/förhållande med Heath Ledger... I och för sig är det kanske ingenting att lägga vikt på men i alla fall. Vilken tur samtidigt att Playboy åter finns på den svenska tidningsmarknaden igen;P



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article14047997.ab






 









Av theotherside - 8 december 2011 20:38

Jag har faktiskt missat de två föregående  Madagascar-filmerna, helt enkelt för att jag inte har tyckt att de har verkat speciellt bra eller tilltalande. Men kanske man får råda bot på det, för den här teasern till den tredje filmen i serien är riktigt smårolig med tydliga Mission Impossible-vibbar. Nu vet jag inte riktigt om det är temat för den här filmen, men lite småsugen på att se den blir man allt trots allt....




http://www.youtube.com/watch?v=AOVruoVlb5s












 

Av theotherside - 8 december 2011 19:37

Ja jag säger då det, nu får man åtminstone lite jul-vibbar när man ser att det ligger ett litet snötäcke över saker och ting, och nu under kvällen fortsätter det att komma snö. Underbart! Och ingen storm har man sett till heller så den verkar schysst nog förbise oss den här gången i alla fall;P







 

Av theotherside - 8 december 2011 07:27

Gud vad skönt det var att vakna upp och se att det inte rasade någon snöstorm utanför fönstret;P Jag hoppas att vi slipper stormen, däremot tar jag gärna emot lite mer snö även om det kom lite igårkväll och nu ser det ut som att det åtminstone ligger en decimeter snö på marken. Inte illa alls, faktiskt! 


Nu hoppas jag bara det kommer vara lugnt och skönt på bussen och att skolungdomarna sitter tysta och lugna för jag behöver sova en stund medan bussen far in till stan! Gääsp, hade behövt sova minst en timme till men jag har ingen huvudvärk åtminstone och det är jag glad för. 








 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards