Alla inlägg den 31 oktober 2015

Av theotherside - 31 oktober 2015 23:00

Just nu sitter jag förhoppningsvis och myser till någon bra skräckfilm ( men i mina ögon spelar det egentligen inte så stor roll huruvida skräckisen är bra eller inte) och några av de filmer jag hade tänkt mig att ta en titt på är bland annat Halloween ( klassikern signerad John Carpenter) och The Thing. Kanske blir det några Fredagen den trettonde-filmer också, om man nu orkar med att se någon av dem för vilken gång i ordningen;) 


Bland lite nyare filmer funderar jag på att titta på The Final Girls och The Gallows. Kanske slinker tredje säsongen av American Horror Story ned också! Men Halloween är inte hur lång som helst så man får se vad filmtittar-tiden räcker till. Och kanske blir det ingenting alls av planerna! Halloween är inte direkt något speciellt för min del längre. Jag tittar ju ändå på skräck året runt;) 


Nåja trevlig helg på er allesammans. Och skriv en rad om vilken film ni tittar på ihelgen! 





 

Av theotherside - 31 oktober 2015 12:34

 



Jag ångrar verkligen att man inte for på den här konserten igårkväll. Det hade verkligen varit roligt att lyssna på musik från Psycho, The Shining, Harry Potter med fler. Hoppas bara att piteå-tidningen har godheten att lägga ut något filmat material från konserten även om det förstås inte blir samma upplevelse som om man hade befunnit sig på plats istället. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards