Alla inlägg den 29 oktober 2015

Av theotherside - 29 oktober 2015 23:45

I likhet med trailern som jag lade upp här igårkväll, Funhouse Massacre, så är också Freaks of Nature en skräckis tillika komedi och det ger vanligtvis rysningar men av helt fel anledning. Det finns väl egentligen inte så särskilt mycket som talar för att den här filmen skulle vara särskilt bra men jag gillar att man har med så mycket blod och gore i trailern ( som förvisso är redband men ändå) och den verkar kunna vara lite rolig om man är på rätt humör när man ser den. Men framför allt funderar jag över varför man har med så många olika varelser, alltifrån vampyrer till zombies till aliens, och så mitt i smeten vi människor? Man vill verkligen försäkra sig om att fans av vampyrer och fans till zombies ska se den här filmen(!). 


Ganska så tveksam, men lyckas man med att blanda komik med skräck/splatter så kan det kanske bli lite sevärt i alla fall. Men jag har mina tvivel! Så upp till bevis för Freaks of Nature. 














Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards