Alla inlägg den 6 oktober 2015

Av theotherside - 6 oktober 2015 15:04


Hmm det här låter ganska lovande när man läser att filmen är en sammanblandning av västern-kannibal-skräck, och innan jag började se trailern trodde jag inte att filmen direkt skulle vara "allvarlig" men det verkar den vara och det får man väl vara tacksam över. Det hade enkelt kunna bli parodi av alltsammans och det vore väldigt tråkigt därför att vi alltför sällan får filmer som utspelas i vilda västern nu för tiden. 


Men annars vet jag inte riktigt vad jag ska tro om Bone Tomahawk, känns som att det kan bli precis vad som helst och jag tror att jag ställer in förväntningarna på försiktigt positivt, mest på grund av att Kurt Russell ( The Thing, Big Trouble in Little China, Beslut utan återvändo, Poseidon, Flykten från LA m.m) medverkar och att han verkar göra bra ifrån sig som en ärrad, westernsheriff. Kan kanske bli en positiv överraskning det här. Eller så inte... Framtiden får avgöra vad det blir utav den här filmen!


Av theotherside - 6 oktober 2015 14:55

Äntligen! Som man har väntat efter del 19 av den eptiska filmserien Jaws.... Ja, eller något sådant. En hel del har tydligen hunnit hända sedan vi såg Jaws i... Jaws 4? Bäst var nog Robocop-hinten, eller den att Jaws har en flirt med en mystisk främling i Fifty shades of Grey-stil;)


Härligt med så mycket humor och roliga saker som föregår jubileumet för filmtrilogin Back to the Future. Mer sådant här vore önskvärt, i andra sammanhang också! 





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards