Direktlänk till inlägg 31 december 2015

Gott Nytt År!!!!

Av theotherside - 31 december 2015 23:45

Kan det verkligen stämma att det redan har gått ett helt år sedan man sist skrev Gott Nytt År?!?! 

Jäklar så snabbt 2015 har gått. Det trodde man inte när det var januari förra året, ty den första månaden på det nya året går alltid långsamt och känns som att det aldrig kommer att ta slut. 

Nåja snart är januari här återigen och vi får försöka genomleva den där tråkiga, kalla månaden den här gången också;)



GOTT NYTT ÅR på er allesammans. 



Sköt om er, ta hand om er och var rädda om er och njut och ha trevligt under kvällen och fira in det nya året med glädje och många skratt och leenden. 








 

 
 
Emm

Emm

3 januari 2016 19:35

God fortsättning. Ja, januari är verkligen inget vidare. Bara kallt och blåsigt och jag hatar att folk är så snabba med att plocka ner ljusstakar och ljusgirlanger för det blir så mörkt då. Hoppas du hade en fin nyår! :)

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

theotherside

3 januari 2016 20:21

Tack detsamma god fortsättning:) Januari är inte alls rolig finns som ingenting att se fram emot. Och att många är snabba med att plocka bort julgranityret gör inte saken bättre tyvärr.
Jag hade ett fint nyår och jag hoppas att du också hade det:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - Onsdag 1 maj 14:25

Det är förträffligt när teknik fungerar men lite nindre roligt när det inte fungerar samtidigt kan man förstås också resonera att en blogg inte är det som är allra viktigaste, när allt kommer till kritan! Men roligt i alla fall att se att ens konto f...

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards