Alla inlägg den 21 december 2015

Av theotherside - 21 december 2015 23:15

Haha jag är den första som tycker om humor i filmvärlden! Mer sådant, tack. Och det verkar som att det kommer alltmer sådant här av någon anledning?! Handlar det bara om förtäckt reklam, eller är gratulationen på "riktigt"? Jag väljer att tro att den är på riktigt, och att man gör det på det här viset är ju helt jäkla underbart bara. Så hej då till Jurassic World så länge ( vi ses väl ganska snart igen misstänker jag) och grattis till den nya kungen på tronen;)






 

Av theotherside - 21 december 2015 23:00

Det känns verkligen som att västernfilm är på stadig frammarsch och inte bara Diablo ligger i pipline utan också en del andra filmer, icke minst Tarantinos kommande Hateful eight. 


Så vilken annan genre ska Clint Eastwoods grabb ( visst är det väl det?) ge sig i kast med om inte just västern, som hans farsa är så starkt förknippad med? 


Det är ingen dålig trailer direkt men samtidigt känns det som att man... har sett det förrut. Många gånger. En man ger sig ut för att hitta frugan som blir kidnappad. Inte mycket nytt här, inte. Men Scott ser sådär äckligt perfekt ut som cowboy och ett mycket stort extra plus för alla vackra vyer som man får beskåda under trailerns speltid. 


Men det är inte så jäkla mycket som får mig direkt intresserad så till den milda grad att jag känner att jag "måste" ge Diablo en titt. Kanske beror det på att filmåret 2016 är såpass starkt som det är och innehåller tillräckligt många "måste se filmer" som det redan är. 


Nåja, känner jag mig själv rätt så kommer jag förmodligen att ta mig en titt på den här filmen! Jag lyfter i alla fall på hatten åt att västernfilm ser ut att komma fram igen, något som jag välkomnar. Jag hoppas bara på att de kommer att visa sig vara bra. Eller åtminstone inte genomusla och traditionella! 




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards