Alla inlägg den 29 december 2015

Av theotherside - 29 december 2015 14:00

Ja, som om det inte redan fanns otroligt mycket film att se fram emot nästa år, så finns ju denna lilla delikatess att sätta tänderna i redan den 12:e februari! Och vilken fest man ser ut att bli inbjuden till!!!! Om filmen sedan visar sig vara minst så bra som den ser ut att vara i de trailers som hittillis släppts, ja då har man en väldigt trevlig stund att se fram emot. Och innan Deadpool drabbar oss, får jag allt se till att skaffa mig lite mer information om denne antihjälte för jag är inte direkt så bekant med den här figurens universum. 

Men det här kan lika gärna bli nästa års första stora flopp. Det gäller att man har fått till blandingen mellan humor och allvar på precis rätt sätt, men det känns som att man har lyckats baserat på det man hittills har fått se. Den nya trailern är riktigt (jävla) härlig i alla fall men trailers har lurats förr så härdad som man ändå är så försöker man att hålla ner förväntningarna något. 


Den "snällare versionen":



Tyvärr kommer jag inte åt den ruffigare versionen så vi tackar Moviezine för den:


https://www.moviezine.se/nyheter/nya-deadpool-trailern-ar-extra-nsfw



 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards