Alla inlägg den 17 december 2015

Av theotherside - 17 december 2015 21:45


En gång i forntiden var de här nästan det hetaste man visste;) t.A.T.u skapade minsann rubriker och huruvida de var lesbiska eller inte på riktigt, låter i alla fall jag vara osagt. Men hyggligt bra låtar gjorde de i alla fall....



 





Av theotherside - 17 december 2015 21:00

Var försvann Cascada egentligen? Eller är jag så dåligt informerad vad gäller artister och musik att jag missat helt och hållet att Cascada har en stor hit som spelar om och om igen på någon av de Kalle Anka-radiokanaler som jag ytterst sällan orkar lyssna på längre? Nej jag har något vagt minne av att Cascada var en up and going-sångerska någon gång för sisådär fem, tio år sedan men sedan blev det alldeles tyst. 


Nåja det må väl vara hur det vill angående detta men Cascadas Last Christmas-version gillar jag mycket bättre jämfört med Mariah Careys version. 


Ja, någon jävla jullåt måste jag väl i alla fall lyckas lägga upp här nu när det inte återstår alltför många dagar innan julafton faktiskt är här!;) Någon får gärna nypa mig i armen för jag tror inte riktigt ännu på att det faktiskt är december, årets sista månad och att allt det där pågår för fullt. Hur kan det här året redan vara påväg att ta slut? Det kan nästan inte vara möjligt... 







Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards