Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Total recall- teaser

Av theotherside - 28 mars 2012 01:00

Jag ser inte direkt fram emot två av de remakes på Paul Verhoevens klassiska filmer, men Total recall kan jag "tåla" i och med att originalet inte tillhör mina favortfilmer, även om man så klart saknar Arnold S och Sharon Stone i den korta teaser som har släppts men som mest av allt påminner om en reklamsnutt för trailern som tydligen ska släppas på söndag. Jag blir inte alldeles till mig över att se  Colin Farrell eller Kate Beckinsale, men det hade förmodligen kunnat bli helt andra, och betydligt sämre, skådisar i rollerna så man får väl vara glad över det lilla i alla fall... Återstår att se vad trailern har att erbjuda, och om man om möjligt kan bli lite sugen på uppdateringen av Total recall.





http://www.youtube.com/watch?v=O6Txsi2yQYc












 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Av theotherside - 13 november 2022 19:26

Du har ingen aning vad som händer, söndag bara sker. Varje dag, vilken veckodag är det egentligen? Du vet inte, måndag, onsdag, lördag Spelar ingen roll.  Du är mer eller mindre alltid full, en två tre Öl eller lite whiskey. Idag är det s...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards