Alla inlägg under februari 2012

Av theotherside - 1 februari 2012 01:09

"Den franska monsterfilmen Dead Shadows har fått en officiell teaser. Check it out!

Dead Shadows är fransmannen David Cholewas debutfilm och berättar historien om Chris vars föräldrar brutalt dödades 11 år sedan, samma dag som kometen av Haley kunde ses från jorden. När en ny komet är på ingång över himlavalvet hålls en stor fest hemma hos Chris. Medan festligheterna pågår börjar allt fler bete sig förvirrat och våldsamt innan de muterar till något utomjordsligt. I sin kamp för överlevnad försöker nu Chris med hjälp av några andra hyresgäster fly från byggnaden."

Från rysarnytt.se




Åh herrejävlar vad det här verkar lovande. Fransmännen kan också minsann, ingen tvekan om det och det har de bevisat flera gånger om tidigare men något sådant här tycker jag inte att jag kan erinra mig att jag har sett från den delen av världen. Dead Shadows kommer man helt klart att hålla utkik efter...




http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v4ksO8OeSNk










   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards