Alla inlägg den 16 februari 2012

Av theotherside - 16 februari 2012 19:42

Ja, nu har man tydligen kommit på en riktigt bra idé- gratis bredband mot att man accepterar lite reklam här och var. Det låter inte så dumt eller hur? Mja, kanske det kan bli en liten framgång och att slippa abonnemang och månadsavgifter känns ju inte lite lockande, men samtidigt- volymen som ingår är ynka 2 GB och det är ju ingenting. Ja, det räcker väl om man är Agda 79 år som på sin höjd tittar på Aftonbladet en gång per månad... Och det skulle nog trots allt vara störande med reklam här och var. 


Vad tror ni? Gratis bredband, men med reklam och med en liten datatrafikvolym? Tror inte det kommer konkurrera ut någon av de stora drakarna på marknaden direkt... 




http://www.metro.se/nyheter/gratis-bredband-om-du-star-ut-med-reklamen/EVHlbp!KPebVCtcdoMAE/








 

Av theotherside - 16 februari 2012 07:09

Usch jag som har haft lite tur med temperaturerna när jag ska iväg till stan, men den här gången gick det inte min väg direkt. Just nu är det 22 minusgrader, men förhoppningen är att det ska bli lite mer gästvänlig temperatur under dagen åtminstone. Eller så gäller den gamla regeln det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder;P 



Annars hade man kanske också kunnat vara på bättre humör idag, om man fick fortsätta önska sig saker. Men humöret kanske också vänder uppåt under dagen. Hoppas kan man i alla fall...








 

Av theotherside - 16 februari 2012 02:00

Eh... ja, jag kan förstå att man köper reklam-place under Super Bowln för några miljoner, men vad jag inte förstår är hur det kan vara något speciellt med att en modell ligger ned och har en racingbana runtomkring sig...? Citat: " Tidigare versioner av modellen har hittills inte omfamnats av inbitna bilentusiaster respektive finsmakare." Och med modellen i det här sammanhanget åsyftas bilmodellen  GS 350, och ingenting annat;P

Jag vet inte jag, men det känns inte som helt rätt väg att köra på ( sorry). Men man får väl säga lycka till då och hoppas att det här knepet lockar till sig kunder.





http://www.expressen.se/motor/lexus-pr-kupp-race-langs-hennes-kurvor/













 

Av theotherside - 16 februari 2012 00:15

Jag får väl säga som så att jag inte är något modeorakel eller ens 1 procent intresserad av mode hit och mode dit, men när man ser något som är riktigt, jävla fult så reagerar man ju nästintill instinktivt... Och de här "muscle leggings" är nog nästan det fulaste jag har sett... I alla fall hittills under 2012, så något fulare måste väl förmodligen komma innan året tar slut;P Men seriöst, det här kan bara inte bli mode, aldrig någonsin. Eller?






http://www.toxel.com/inspiration/2012/02/11/muscle-leggings/















   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards