Alla inlägg den 19 november 2013

Av theotherside - 19 november 2013 09:00

Sleepwalkers är ingen film som åtnjuter Hollywoodska pengasummor, men det spelar ingen större roll för den här verkar ändå kunna erbjuda hygglig underhållning! Framför allt kanske för att en porrskådis, Dale DaBone, återfinns i denna och det är ju inte riktigt lika vanligt förekommande att manliga porrskådespelare finns i skräckfilm. Jag vet inte om det motiverar speciellt många till att se denna, men för min del räckte det i alla fall!

 

 

 

 

 




 

Dale DaBone tidigare insatser, och det finns flera andra titlar som är väl värd en titt;P

 



Av theotherside - 19 november 2013 04:00

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om "Kvinnolobbyns" kritik angående KappAhls pågående Fifty Shades-kampanj, men klart som korvspad är i alla fall att dessa enbart reagerar när det handlar om kvinnor men inte åt det andra hållet. Det verkar som att sexistisk reklam gentemot män är något som inte existerar överhuvudtaget. "Kvinnolobbyn" ger sig också på den reklamkampanj som just nu säkert är bland de större, och mest välkända. Jag har inte läst böckerna men enligt andra så finns "You.Are.Mine" med i dessa bästsäljande böcker, men "du är min" kan väl lika gärna hänsyfta till att det är mannen som är kvinnans lika gärna som man kan tolka det som "Kvinnolobbyn" gör. Och i så fall, i det här sammanhanget, vad är det för fel med det egentligen? Det finns många kvinnor som just tänder på det som böckerna okcså förmedlar. Och för att visa upp underkläder måste man, nog, ha med några kvinnor som visar upp sig i just de underkläder man vill marknadsföra.

Nej mest av allt känns det som att "Kvinnolobbyn" behöver något konstruktivt att syssla med, och då föreslår jag att man tar sig en titt på trailern inför premiären ikväll av Paradise Hotel. Vilka budskap anser de att denna förmedlar?






http://www.dagensmedia.se/nyheter/kampanjer/article3787915.ece





 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards