Alla inlägg den 1 november 2013

Av theotherside - 1 november 2013 07:15

Hur poppis är du? Om du är kroniskt förtjust i att vara älskad på Facebook, då kommer du att tycka om fliike från företaget smiirl. Det är en mekanisk räknare som via trådlöst nätverk kopplas till ditt Facebook-konto för att sedan i realtid visa hur många likes du samlar på dig. Tyvärr för dig som är riktigt älskad och populär på Facebook så finns en begränsning av att Fliike klarar bara av 99 999 tummar upp;P

Jag tycker nog framför allt synd om den som känner ett behov av att ha en sådan här och hela tiden bli uppdaterad över vad som händer på Facebook. Avgiftningsklinik nästa, liksom. För att vara alldeles för Facebookberoende och att i stort sett knappast ha så mycket till liv...








http://smiirl.com/











 

Av theotherside - 1 november 2013 05:00

Man tycker ju att man på den här filmens omslag inte borde skryta med att det är mannen bakom klassiska skräckfilmer som A nightmare on Elm Street och The last house on the left, för Wes Craven kan bli misstagen för att vara vilken up and coming-regissör som helst eftersom My soul to take påminner om någon grön filmyngling som vill göra något bra men som inte riktigt klarar av det. Det här är kort och gott en riktigt tråkig och dåligt konstruerad skräckis och borde redan som manus vara något som Craven äter upp till frukost och skiter ut medan han sitter och fnissar åt seriestrippen i söndagstidningen. 


Jag har mest på grund av att jag känt på mig att den här inte skulle vara bra dröjt såhär länge med att se My soul to take och jag kan såhär i efterhand konstatera att jag har haft helt rätt i det här fallet och således struntar jag i att jag förmodligen är bland de sista av skräckfans att se den här. Mig gör det ingenting, man har haft viktigare och intressantare saker att titta på istället för att se en regissör som en gång var värd att beundra falla rakt ned från pidestalen och kraschlanda fullständigt. Det var länge sedan jag kände någon som helst entusiasm när jag får höra att Craven är på gång med något nytt, och efter den här filmen kommer jag inte ens bry mig om Cravens namn nämns i något sammanhang som har att göra med skräck. 


           


Om det här hade varit en skräckkomedi ( med betoning på komedi) i stil med Scream som skojat med genren hade man kanske kunnat förlåta den pinsamma inledningen där "demonen" komiskt nog återuppstår hur många gånger som helst. Det är som att Scary Movie-gänget har varit inblandad och uppmanat Wes Craven "kom igen för fan, låt han vakna till liv och ha ihjäl lite fler, kom igen!". Det efterföljande kopplet med dåliga, stelbenta och oinspirerade unga skådisar och de sedvanliga "scenerna när det är meningen att man ska hoppa till men som inte fungerar längre" gör inte saken bättre. 


Nej, My soul to take var helt enkelt jävligt dålig och jävligt tråkig.





 

Av theotherside - 1 november 2013 03:15

Det var länge sedan känns det som när jag fick kännedom om den här filmen och jag tror att jag har sett någon trailer  också för den här filmen som kändes ganska lovande, men sedan blev det tyst om Nurse 3D. Filmen skulle ha haft premiär 2012 men av någon anledning blev det inte på det viset. Nu är det emellertid tydligen bestämt att filmen ska få sin senkomna premiär den 7:e februari 2014. Med andra ord, det finns ingen anledning att misströsta inför det kommande nya filmåret, Nurse 3D kommer förmodligen att vara en rätt underhållande liten bagatell. I alla fall om man ska tro på den nya postern till filmen... 




http://www.hitfix.com/motion-captured/paz-de-la-huerta-takes-a-sexy-rocket-ride-to-crazy-in-exclusive-nurse-3d-poster-debut











 

Av theotherside - 1 november 2013 00:45

Nu är jag ju inte någon insatt person i den här frågan, och jag förstår inte riktigt vad det revolutionerande ligger i just det här underklädesplagget som till skillnad från de andra på marknaden men som har den fördelen att den ökar brösten med två storlekar? Det ska alltså vara lika mycket som om man väljer att göra en bröstförstoring. Och det för bara cirka 60 riksdaler? En dröm come true eller? Men det är ju dessvärre fejk bara, eller? När den här bröstförstorande BH:n tas av så är ju inte brösten två storlekar större längre, och därmed kan det tänkas att kavaljern som medföljde från krogen/festen kan bli minst sagt snopen och som mest kanske förbannad över den "falska marknadsföringen"...




http://nyheter24.se/nyheter/udda/755963-varldens-billigaste-brostforstoring








 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards