Alla inlägg den 6 november 2012

Av theotherside - 6 november 2012 01:01

Håhåhå tomten är inte så schysst i år och istället för julklappar så kommer han med farligare grejor den här gången! Är ju vanligtvis emot remakes men originalet Silent night har aldrig tilltalat mig speciellt mycket, så jag har inget emot denna remake. Mer än att jag återigen säger att det är trist att allt ska remajkas nuförtiden. Och som vanligt i remakes så är det idel snorungar i alla ledande roller. Suck... 












Av theotherside - 6 november 2012 00:52

Ja, trailern för den här filmen är helgalen och jag gillar det jag fick se men lite tveksam är jag huruvida svenska Malin Åkerman verkligen är rätt kvinna för den här sortens film? Hon är alldeles för helylle för min smak... När hon skulle vara crazy i The Heartbreak kid så tycker inte jag att det fungerade något vidare alls, och i den här nya filmen så verkar hon bara upprepa en slags roll som vi redan har sett henne göra tidigare. Men förutom det frågetecknet, så ser Cottage Country ut att kunna vara en härligt galen resa.







http://www.youtube.com/watch?v=lfmp6Pha16s









 















Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards