Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

Charlie Sheen återvänder till 2 ½ män -som kvinna...

Av theotherside - 22 mars 2012 19:30

Ja, hur denna ( desperata ) comeback ska gå till är att Sheen som Charlie Harper ska återvända till serien i form av ett spöke, och inte nog med det utan han gör comeback som en hon och i form av Kathy Bates... Hur könsbytet har gått till ( jag gissar på ett straff för Charlies syndiga leverne under sin tid på jorden) förtäljer man icke ännu, men nog kan det i alla fall antingen funkar klockrent och öka tittarsiffrorna en aning, eller så blir det magplask och vittnar bara om att seriens skapare och producenter har insett att serien knappt överlever Charlie Sheens uttåg. 

Jag har bara sett ett fåtal av de nya avsnitten med Kutcher och ställer mig hela tiden samma fråga- kan karln överhuvudtaget agera? Har han inte halkat in på den här banan helt enkelt för att han inte kan agera men att han drar till sig lite kvinnliga tittare och att de tydligen tycker att han är snygg? Några andra merieter har han ju helt enkelt inte att skryta med. Nej, usch så dålig serien har blivit numera, och jag som inte ens var ett stort fan av serien medan Sheen var med. Men då var den ett mästerverk jämfört med vad en och en halv man har förvandlats till nu... 



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article14560926.ab








 

Charlie Harper?...








 

Hm väna nu, vad är det som är påväg att hända...?







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - Onsdag 1 maj 14:25

Det är förträffligt när teknik fungerar men lite nindre roligt när det inte fungerar samtidigt kan man förstås också resonera att en blogg inte är det som är allra viktigaste, när allt kommer till kritan! Men roligt i alla fall att se att ens konto f...

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards