Alla inlägg den 25 november 2011

Av theotherside - 25 november 2011 22:30

Det går ju trender i allt och julen är inget undantag som bekräftar den regeln, och enligt Metro så är det galenskap som gäller i år! I år finns alltifrån rosa gay-tomtar till julkort med dinosauriemotiv, och tittar man på bildspelet som finns i artikeln hos Metro så finns det en hel del tokiga saker, men samtidigt är de ju ganska roliga i alla fall... Kanske någon som kan bli lite inspirerad? Har ni något annorlunda/roligt upphängt i julgranen?!




http://www.metro.se/nyheter/i-ar-ska-granen-vara-galen/EVHkkx!ubJBnNWVKv7fo/











 

Av theotherside - 25 november 2011 22:00

Oh så sugen jag är att önska mig The Russ Meyer collection av tomten... Boxen innehåller sammanlagt 19 filmer, och några av dem som ingår är Vixen!, Supervixens, Motor Psycho etc. Inga filmer som jag har sett sedan tidigare, och jag har inte sett något alls av denne Meyers vilket jag vill råda bot på eftersom han verkar vara en sådan regissör som gör sådana filmer som jag brukar tycka om! Så hur snäll behöver man ha varit i år för att man ska få den här, tro?;P







   

Av theotherside - 25 november 2011 19:00

Jaha, nu försvinner ju nästan den enda anledningen till varför man såg tv-programmet Minuten- Peter Settman blir ersatt med Malin Olsson. Jag tror inte det kommer att fungera, och jag kommer inte heller att fortsätta titta. Minuten var inte den lekunderhållning den så gärna ville bli, men eftersom jag tycker om Settman så tittade man ändå ibland när man inte hade något bättre för sig. Men nu får det räcka, när som sagt den stora anledningen försvinner...




http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article13972085.ab







 

Av theotherside - 25 november 2011 18:42

En av de fotografer som har lyckats profilera sig bäst och som ibland framstår som väldigt kändiskåt har tydligen snott samman ytterligare en bok. Jag har inte läst En flickfotografs bekännelser, och jag tror inte att jag kommer att läsa den heller helt enkelt för att jag inte intresserar mig särskilt mycket för Bingo, men det är en annan sak med den här nya boken där han har med sina bästa ( enligt honom själv får man anta) bilder... Bland annat den på Victoria Silvstedt i en Zorn-inspirerande vinkel är faktiskt riktigt snygg och en av de allra bästa Bingo har gjort. Kan bli lite roligt att bläddra i Snapshots - Bingos bästa bilder, men jag kommer inte springa iväg och köpa den utan när den dyker upp på bibblan så kommer man sitta och bläddra och titta lite någon tråkig eftermiddag...




http://www.alltomstockholm.se/start/article2766645.aos#xtor=AD-500-%5Balltomstockholm.se%5D-%5B%5D-%5BTextlank%5D-%5Baftonbladet%5D-%5B%5D-%5B%5D










 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards