Alla inlägg den 4 november 2011

Av theotherside - 4 november 2011 23:00

Herregud, jag tycker att den här reklamfilmen r vansinnigt dålig och om jag inte hade läst Aftonbladets artikel före jag såg reklamfilmen så hade jag nog inte begripit vad fan de försökte sälja;P Och underkläderna som kvinnorna har på sig- är de verkligen snygga ens?! Jag tyckte inte det i alla fall, snarare såg det ut som något hämtat direkt från en billig porrfilm! Men heter man Provocateur som betyder det ju att man måste göra något utöver det vanliga, och den här reklamfilmen får vi åtminstone aldrig se på svensk TV, det är ett som är säkert! Men särskilt provocerande var det inte direkt, och skräckfilmsvibbarna lite väl tydliga. Men reklam ska ju sälja och det misslyckades de med, men å andra sidan så kanske den inte heller vänder sig till mig...




http://www.aftonbladet.se/sofismode/article13870555.ab



http://www.youtube.com/watch?v=HbltwHdA7TI








 

Av theotherside - 4 november 2011 19:51

Det är nästan så man blir lite tårögd och förbluffad över de vackra bilder som NASA har filmat i den här videon! Samtidigt kan man ju också konstatera att det är lite tråkigt på det sätt som jordklotet lyses upp av massvis av lampor och elektricitet. Men mer sådant här vill man gärna se, att kunna se vår planet från ovanifrån är alltid roligt.




http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13887930.ab









 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards