Direktlänk till inlägg 15 februari 2016

Batman v Superman Dawn of Justice Official Final Trailer

Av theotherside - 15 februari 2016 23:46

Oj som Batman slåss i inledningen på trailern, ja sådär har man aldrig tidigare sett Länderlappen fightas på film. Förvisso minns jag en artikel om att man kommer att få se en helt ny sida när det gäller Batmans slagsmålskunskaper och det var något om att Batman kommer att visa upp ett större register i det här området jämfört med i tidigare filmer. Gott så.

Det är bara synd att det känns som att man sett hela jävla filmen vid det här laget i och med alla trailers och TV-spots som släppts. Och ändå har flmen premiär redan nästa månad!!! Det känns som att man tidigarelägger julafton. Eller påsken... Sak samma, det känns som att en av det här årets mest emotsedda filmer har premiär alladeles för tidigt samtidigt som det är alldeles för många intressanta filmer som man ska hinna med att se det här året. 

Deadpool was only the beginning, liksom. 

Jag tror dock tyvärr att Batman v Superman Dawn of Justice  kommer att göra mig besviken. Jag vet inte varför egentligen. Jag hoppas i alla fall att Batman fortsätter att vara mörk och grym, men allt hittills andas Frank Miller så jag tror och hoppas att man kommer att få se en riktig bad-ass The dark knight i Ben Afflecks skepnad. Men... You never know. 

Njae känns väldigt spretigt det här, faktiskt. Att de dessutom har med Wonder Woman mitt i smeten. Och några skurkar som mer eller mindre redan avslöjats. Och Lex Luthor... Ja, förvisso i en mer mänsklig, skrämmande roll men ändå. 


Det luktar kalkon redan. Jag hoppas verkligen att jag har fel!!!!









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - Onsdag 1 maj 14:25

Det är förträffligt när teknik fungerar men lite nindre roligt när det inte fungerar samtidigt kan man förstås också resonera att en blogg inte är det som är allra viktigaste, när allt kommer till kritan! Men roligt i alla fall att se att ens konto f...

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards