Alla inlägg den 20 februari 2012

Av theotherside - 20 februari 2012 13:24

Det har på flera sätt och vis varit en ganska orolig måndag, och saker som inte vanligtvis brukar inträffa sker stup i ett för stunden, känns det som i alla fall. Den springande punkten och stressfaktorn just nu är att vi är utan vatten och man inser inte vad man har förrän det försvinner, ungefär. Det är otroligt irriterande att vara utan vatten! Det påverkar så många olika områden som man inte tänker på när det rinner vatten ur kranen utan problem. När det väl uppstår problem så förstår man hur beroende man är av rinnande vatten från kranen. Gah, hoppas att det ska vara löst snart.


sen är det någon som har fått pling på att ringa mig på mobilen. Det som är irriterande är att det står "inget nummer" när man vill kolla vem det är som ringer. Att det inte står något nummer ökar inte direkt chansen för att jag kommer att svara, för jag tycker det är väldigt obehagligt att prata i telefon och speciellt då jag inte vet vem det är som ringer. Men är det inte så, att det är vanligtvis försäljare som inte brukar ha något nummer? Ja, det är väl förmodligen idiotiskt av mig att inte svara... Får se hur jag gör om denne ringer igen. 


Men däremot så kan man inte beklaga sig över vädret just nu. Solen skiner och det är hyfsat molnfritt på himlen och temperaturen ligger på behagliga 3-4 minusgrader. Det kan nästan inte bli bättre än så. 





 

Av theotherside - 20 februari 2012 01:27

Ja, man kanske skulle kunna inleda en blomstrande karriär som spermadonator? Säcken är full med säd i alla fall, jag har inga sjukdomar eller liknande och kan massproducera varan om så skulle behövas, bättre går väl knappast att finna? Det enda problemet är väl om någon skulle få se hur ful jag är, så skulle de inte vilja önska att deras barn får mitt utseende, så på det planet skulle den här potentiella guldgruvan gå i konkurs. Men blivande mödrar behöver ju inte heller se eller veta vem donatorn är, så man kanske skulle prova åtminstone...








 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards