Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

Battle of the Damned med Dolph Lundgren

Av theotherside - 7 februari 2012 13:45

"Dolph Lundgren kommer att vara med i zombieactionrökaren Battle of the Damned. Filmen beskrivs som en blandning mellan Flykten från New York och 28 Dagar Senare, uppger Screen Daily.

Filmen regisseras av Christopher Hatton utifrån eget manus där Lundgren iklär sig rollen som soldat som efter ett dödligt virusutbrott tar kommandot över en löst sammansatt grupp individer. Ehud Bleiberg producerar tillsammans med Leon Tong of Boku Films medan Lundgren och Nicholas Donnermeyer fungerar som verkställande producenter. Filminspelningarna drar igång i juni i Singapore och Malaysia. Bleiberg har svårt att hålla tillbaka känslorna:

”Det kommer att bli så intensivt och spännande och inget vi sett tidigare! Människor kontra zombies kontra robotar. Att Dolph är med tar det hela till en helt ny nivå. Han tillför så mycket till arbetet och han ser fram emot att gräva i denna roll”."

Från rysarnytt.se




Det här låter ju riktigt intressant och lovande, men jag vet inte om jag håller med regissörens glädje över att ha med Dolph Lundgren;P Men den här kan bli en riktig filmrökare och det låter inte dumt med strider mot både zombies och robotar. Ser fram emot att få se en trailer på den här sen...








 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Av theotherside - 13 november 2022 19:26

Du har ingen aning vad som händer, söndag bara sker. Varje dag, vilken veckodag är det egentligen? Du vet inte, måndag, onsdag, lördag Spelar ingen roll.  Du är mer eller mindre alltid full, en två tre Öl eller lite whiskey. Idag är det s...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards