Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

The Hauntrepreneur

Av theotherside - 26 januari 2012 20:15

"Här kommer en ny skräckkomedi som kanske kan vara värd att lägga på minnet. Platinum Dunes och Paramount Pictures är på gång med The Hauntrepreneur och har redan fått med Russell Brand i filmen.

Enligt Variety kretsar The Hauntrepreneur kring en nyinflyttad familj som har svårt att finna sig till rätta i sina nya miljöer och hyr en märklig man som kallar sig Hauntrepreneur för att han ska hjälpa dem. I ett försök att föra samman allihop skapar han ett hemsökt hus fyllt med udda figurer.

Platinum Dunes har inte gjort någon film sedan Terror på Elm Street 2010.Michael BayAndrew Form och Brad Fuller kommer att producera för Platinum och man kommer nu att leta efter en lämplig regissör för uppdraget."

Från rysarnytt.se



Hmmm jag är inget stort fan av Russell Brand direkt, och jag gillar inte att det här är det bolag som står bakom remaken av Terror på Elm Street, men handlingen till Hauntrepreneur låter tillräckligt skruvad för att jag skulle kunna gilla detta. Så man får väl hålla utkik efter den här och titta på en trailer när den kommer, så får man se vad det här verkar luta åt;P




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - Onsdag 1 maj 14:25

Det är förträffligt när teknik fungerar men lite nindre roligt när det inte fungerar samtidigt kan man förstås också resonera att en blogg inte är det som är allra viktigaste, när allt kommer till kritan! Men roligt i alla fall att se att ens konto f...

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards