Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

Fantastiska fyran will reboot:as

Av theotherside - 16 januari 2012 01:08

Herregud, nuförtiden behöver filmer inte ha många år på nacken innan de ska rebootas och tydliggöra vilken sanslöst idébrist Hollywood har för tillfället. Det är bara en tidsfråga innan vi får reboots på Sagan om ringen eller, om de nu vågar någon gång, Gudfadern-filmerna. Eller varför inte ha stake nog och gör om Deer hunter, när de ändå håller på? Våldta de riktiga klassikerna nu, era fega jävlar. 


Nåja, för min del gör det inte speciellt mycket att de ska göra om Fantastiska fyran, för varken första eller andra filmen var särskilt fantastiska. Förmodligen blir rebooten "mörkare", men Lalaland har nog inte riktigt fattat vad det innebär riktigt. Kolla in lite på Batman begins bara, ett litet tips... 


Men... börjar det inte bli tjatigt med det här med superhjältar nu? Det var liksom roligt ett tag men nu börjar det bli tjatigt. Det är heller inte få superhjältar som dyker upp på vita duken redan i år, sen har man dessutom den här filmen att "se fram emot". Nahe, enough is enough.



http://www.moviezine.se/artikel/9253-fantastic-four-fods-paring-nytt








Hmm min gissning blir att det är Jennifer Lawrence som kanske kan ta över Jessica Albas roll som den här karaktären... Men det är bara en gissning.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Av theotherside - 13 november 2022 19:26

Du har ingen aning vad som händer, söndag bara sker. Varje dag, vilken veckodag är det egentligen? Du vet inte, måndag, onsdag, lördag Spelar ingen roll.  Du är mer eller mindre alltid full, en två tre Öl eller lite whiskey. Idag är det s...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards