Alla inlägg den 21 oktober 2016

Av theotherside - 21 oktober 2016 22:50

Hmm det här såg minsann ganska intressant ut faktiskt. För det första, en kvinna som blir tillfångatagen och hålls fången i en stålbur- det väcker minsann fantasin till liv. Men sedan, händer något som alltför sällan inträffar i filmer idag och framför allt i skräckfilmsammanhang- det verkar som att det kommer en vändning. Kanske inte så jävla smart att ha med det redan i trailern, men å andra sidan ska ju allt som kan vara intressant med en film redan visas i trailern så man får halva filmen spoilad innan man ens har sett den. Men jag kan ändå inte låta bli att undra vilka av dem som är den egentliga "skurken" i filmen, mannen eller kvinnan. Väntar ett slut i klass med det i första Saw kanske? 

Ja, Pet- A Love Story är något jag definitivt kommer att ta mig en titt på. Den har såhär långt fångat mitt intresse och jag hoppas att filmen lyckas leverera fullt ut. 







Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards