Alla inlägg den 6 oktober 2016

Av theotherside - 6 oktober 2016 23:45

Hmm det här såg ju faktiskt ganska lovande ut, i alla fall om det kommer att handla om ett avskalat tema med en mamma och hennes dotter som råkar ut för något hemskt medan de är påväg någonstans! Regissören ligger bakom The Strangers också tydligen, en film som jag tror att jag missat för jag känner inte igen den när jag gjorde en checkup på den. Nåja, trailern fångade i alla fall mitt intresse hyggligt så man tar sig kanske en titt på The Monster i sinom tid! 











Av theotherside - 6 oktober 2016 23:45

Vad fantasieggande och kittlande det känns med en film med zombier och som heter... Zombies! Ehm tog fantasin slut helt och hållet för de inblandade eller orkade de helt enkelt inte? "Hm vad ska vi ge vår film för titel? Förslag tack..."

" Hmm, ja... få se då! Dawn of the dead? Fuck finns redan. Vänta nu, vänta... The day of the living dead? Faaan... Zombies are killed and killed and.... Nehej. Ja vad fan jag är sugen på en kopp kaffe, filmen får heta Zombies. Kom nu, jag bjuder på kaffet". 


Ungefär så borde brainstormningsmötet ha sett ut vad gäller både filmens titel och handling. 


Vad kan man säga motiverar en titt alls, då? Tja enbart det faktum att Tony Todd finns med. Och de som är födda innan Final Destination får helt enkelt använda en sökmotor som kanske inte är så känd med som går under namnet Google. Jag tror mycket på den uppstickaren. 


Ja, okej då låt gå en till anledning- det verkar finnas gott om blod i filmen om man ska tro på vad trailern visar och det är ju faktiskt ganska trevligt. 








Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards