Alla inlägg den 10 februari 2016

Av theotherside - 10 februari 2016 23:45

Hmm är inte förtjust när det kommer till att blanda horror med komedi (det finns ju lysande undantag när kombinationen fungerar klockrent men det finns nog fler som inte fungerar alls) men med den här... ja jag vet inte. Jag kommer att ge den en chans åtminstone så fort möjligheten finns och kanske kan den visa sig vara en sevärd överraskning.  Men jag håller ganska lågt ställda förväntningar än så länge för säkerhets skull. 



Av theotherside - 10 februari 2016 21:00

Tredje gången gillt men med en riktigt nice trailer och det faktum att den andra filmen var betydligt bättre än vad den första var så hyser jag förhoppningar om att Election Day ska vara sevärd. Nyhetens behag över alltsammans har försvunnit och man vet vad man kan förvänta sig men kanske har man något att överraska med? Nej det är väl att hoppas på alltför mycket. 

Kanske, med tanke på filmens undertitel,  har man en känga eller två att dela ut till det amerikanska presidentvalet som just har börjat att rulla igång...



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards