Alla inlägg den 19 december 2014

Av theotherside - 19 december 2014 22:00

En ny film med Jason Statham ja det säger egentligen allt nu för tiden? Jag tycker inte att den här verkar speciellt lockande men jag kommer förmodligen att se den ändå. Men jag väntar allra mest efter en Crank 3.... 







Av theotherside - 19 december 2014 15:00

Inte dålig "reklam" den här skräckfilmen får direkt eller vad säger man om te.x: " The most clever tweak on horror conventions since Cabin in the woods". Bra eller dåligt omdöme vet jag inte direkt, jag har inte sett Cabin in the woods ännu skamligt nog. Jag får göra ett försök att se den under julen, så kanske man får en lite bättre uppfattning om vad man har att förvänta sig i den här filmen. Däremot vet jag i alla fall att trailern inte gör mig särskilt nyfiken, det ser inte sådär överdrivet jättebra ut om man säger så men det är vitsorden som The Follows får som lockar mig. Förhoppningsvis kanske 2015 inleds med en riktigt bra skräckfilm, månne?









Av theotherside - 19 december 2014 13:00

Det enda orosmolnet jag skönjar inför den här filmen, vars trailer är redan nu jävligt lockande, är att regissören till Taken ligger bakom det här. Och alla som sett Taken vet ungefär vad det kan innebära. Sean Penn är alltid Sean Penn men likadant tänkte man ju om Neeson innan han genomgick någon metafor och blev en iskall slå-folk-på-käften-actiondude. Hoppas att det inte blir samma behandling av Penn. Kan vara väl värt att hålla utkik efter The Gunman nästa år. 







Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards