Alla inlägg den 25 april 2012

Av theotherside - 25 april 2012 23:45

Den här parodin har jag missat helt och hållet ( nästan med en hel månad, usch usch) men den är väl ganska bra, fast jag hade gärna sluppit höra hela Bad romance-låten medan man tittar på videon, fast det är väl förstås meningen med alltsammans!





http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IYQhRCs9IHM















 

Av theotherside - 25 april 2012 23:15

Jösses Matilda, hur mycket har Robert Rodriguez på gång egentligen? Den här mannen verkar tycka om att ha många bollar i luften och man får ju hoppas på att han är stresstålig samtidigt som han gör allt han företar sig noggrannt och omsorgsfullt, för många ser fram emot uppföljaren till Sin City framför allt- och det får inte bli ett hafsjobb på grund av att Rodriguez har en hel del annat för sig. Jag, som inte ser fram emot Sin City först och främst från den här regissören, väntar i alla fall mest på uppföljaren till Machete och även denna, Fire and Ice som jag inte direkt kan påstå att jag har så stor koll på, men att döma av det man fick fram genom att Googla Frank Frazetta och Fire and Ice så ser det här projektet jävligt lovande ut, och jag tror det är värt att vänta på, faktiskt... 







http://www.svd.se/kultur/rodriguez-gor-film-av-fire-and-ice_7107631.svd










   

Av theotherside - 25 april 2012 22:36

Håhåjaja, när USA och Hollywood inte kan leverera sevärd skräck mer än remakes och reboots och annan gammal skåpmat får man vända blicken någon annanstans och varför inte till Spanien och FIN, eller The End? Okej, det ser inte ut som att den kommer bjuda på så mycket nytt direkt, men man vet aldrig och man får inte veta mycket i den här teasern för filmen- men jag tycker ändå att det ser ganska lovande ut... 





http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3h2mvVYDMio










 

Av theotherside - 25 april 2012 19:15

Kan det verkligen ha dröjt såhär länge innan man har lyckats bevisa G-punktens existens? Jag trodde det var mer eller mindre en självklarhet att den fanns, men då har man med andra ord blivit förd bakom ljuset tills nu? Nåja, nu finns det ju alltid tvivlare till allt och det är väl inte helt klart att just de här amerikanska forskarna har hittat G-punkten. Men har man inte haft möjlighet att kunna genomföra den här undersökningen tidigare? Jag blir lite konfunderad, faktiskt. Men å andra sidan- är det bra eller dåligt att det nu konstateras att det finns en G-punkt hos kvinnor? Det borde ju öka pressen lite mer på oss, i så fall även om det ju ändå trots allt rör sig om att vissa kvinnor får orgasm genom beröring av G-punkten... Äh, vi låtsas som att den inte finns och så ser vi förvånade ut om vi skulle råka finna den;P




http://svt.se/2.22584/1.2784852/forskare_hittade_g-punkten?lid=puff_2784852&lpos=rubrik









 

Av theotherside - 25 april 2012 18:33

Nu har det blivit bekräftat att vi kommer få se Lady Gaga, Justin Bieber och Tim Burton i den kommande tredje filmen om männen i svart. Ganska härligt faktiskt, och framför allt ett namn sticker ju ut lite extra- nämligen Burton! Att man har med just Gaga och Bieber antar jag beror på att man väldigt gärna vill locka kidsen till biograferna när Men in Black 3 har premiär den 25:e maj! Men jag hoppas att regissören har gjort något roligt utav detta...



http://www.svd.se/kultur/gaga-och-bieber-i-men-in-black-3_7109003.svd











   

Av theotherside - 25 april 2012 16:45

Ja, jag vet det är inte alla dagar som man kan skriva att reklam sticker ut en aning men ibland så lyckas de faktiskt. Det är LG som har "förvrängt" några klassiska filmposters som reklam för deras hemmabiosystem med 3D-ljud ( det vet jag inte riktigt vad det innebär ens, och jag tror inte heller det är något jag känner mig sådär överdrivet nödgad att inköpa, oteknikintresserad som jag ändå är) men nog får de här en att i alla fall stanna upp och ta sig en extra titt åtminstone....




http://www.moviezine.se/artikel/10113-klassiska-posters-ur-en-annorlunda-vinkel







   

Av theotherside - 25 april 2012 15:18

Det är kanske inte så mycket nytt som visas i trailer två för den här filmen, men jag tycker fortfarande att den ser ut att kunna bli riktigt smårolig, faktiskt. Den här får man hålla ett öga efter i alla fall, och nice med lite datoranimerad "skräck"komedi- det ser jag gärna mer av.




http://www.youtube.com/watch?v=6iGyiRs_49c









 

Av theotherside - 25 april 2012 14:59

Mnja, jag vet inte jag... Hela konceptet med en man i kvinnokläder känns föga nytt och uttjatat efter alla Big Momma-filmer med gräslige Martin Lawrence så jag tror att den här filmen är på ungefär samma nivå ( om man ska tro på trailern åtminstone), så jag tror inte att jag kommer att se Tyler Perry's Madea's Witness... Å andra sida, den kanske funkar en tråkig söndagseftermiddag åtminstone. 






http://www.youtube.com/watch?v=M-r5eFUTG3w










 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards