Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av theotherside - 8 oktober 2011 14:48

Jag är inte odelat positiv till att Simpsons fortsätter med åtminstone två säsonger till, men samtidigt hade jag nog blivit lite ledsen om serien hade blivit nedlagd. Men det måste ta slut någon gång, det begriper man ju och de senaste säsongerna har inte tillhört seriens bästa direkt så det börjar kännas lägligt att avrunda tv-serien åtminstone men kanske fortsätta med två, tre långfilmer istället? 



http://www.svd.se/kultur/simpsons-lever-vidare_6535201.svd







 

Av theotherside - 8 oktober 2011 00:00

Jag måste säga att jag blev ganska förvånad när det blev klart att Roshana Hoss fick tacka för sig i Idol. Roshana skulle ju ta sig till finalen, och jag tyckte att det fanns några andra i tävlingen efter kvällen som borde ha legat mer risigt till än Roshana men icke... I och för sig är jag inget Idol-fantast direkt, så egentligen bryr jag mig inte speciellt mycket men det kändes ändå lite oväntat att Roshana åkte ut redan i den första finalen. 


Och Anders Bagges felsägning... Åh, ska det rullas omkring i medierna nu! Så roligt var det inte, och tungan slant lite och alla gör vi misstag fast de misstag vi begår skrivs det i alla fall inte om i media! Släpp det där nu, gör ingen större grej av det än vad det egentligen (inte) var från första början.




http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article13747918.ab










 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards