Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av theotherside - 6 oktober 2011 22:41

Det smällde tydligen till ordentligt i matchen mellan Luleå- Brynäs! Jag vet inte riktigt huruvida det borde föranleda till att man tar bort tacklingar eller att man utdömer hårda straff, men på något sätt måste man komma tillrätta med sådana här extremt fula tacklingar. En "vanlig" schysst tackling-okej, men så fort det är armbågar mot ansiktet eller andra, tuffare saker så kanske man skulle ta och utvisa spelaren i fem, sex matcher... 




http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/lulea/article13740761.ab


Av theotherside - 6 oktober 2011 19:05

Fyfan vilken jävla torsdag det har varit. Huvudvärk, illamående och så har man varit så seg att det har varit som att man har haft ett gummiband bakom sig som hållit en tillbaka. Sådana här dagar ska man bara ligga i soffan och inte röra sig överhuvudtaget...





 

Av theotherside - 6 oktober 2011 12:32

Pust, hördes just en kollektiv pust av lättnad över beskedet att Palin inte tänker kandidera till presidentposten utan att hon vill ägna mer tid åt familjen istället. Ett mycket bra val, tycker jag. Inte för att jag hade gett Sarah Palin så stora chanser att lyckas med sin kandidatur, men man vet ju aldrig vad som kan hända over there i USA, så det känns skönt att den här kvinnan inte tänker ställa upp. Nu får man bara hoppas att det inte är någon annan tok som kommer och tar över och kandiderar, för det verkar ju finnas gott om sådana i USA, tyvärr...




http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13734159.ab


Av theotherside - 6 oktober 2011 00:33

Okej det här var inget mästerverk men jag blev nöjd med Primal och den överraskade mig en smula för jag hade förväntat mig en betydligt sämre film men så var inte fallet. Den hade visserligen kunnat vara en aning brutalare och blodigare, men man kan ju inte få allt tyvärr;P Primal passar perfekt för alla er som precis som jag tycker om b-film och inte ställer så höga krav på skådespelarprestationerna eller en särskilt vettig handling eller så mycket mer än vad man får ut av en sådan här film.









Läs inte mer om du inte har sett filmen!




Jag gillade framför allt Anjas förvandling eftersom hon var en sådan typisk karaktär som ofta förekommer i sådana här filmer- söt, blondin som har en försmak att flirta med de andra karaktärerna trots att hon redan har en pojkvän som hon naturligtvis har sex med så fort de kommer fram till resmålet. I och för sig förstår jag inte riktigt anledningen till att hon behåller kläderna på när hon har förvandlats och börjar kalasa på sina vänner, men det är kanske av samma anledning som att Hulken får behålla byxorna på sig trots att han har blivit en grön vilde... Och så för att inte orsaka problem med censuren runtomkring i världen, förstås.


Lite för mycket blir det mot slutet av filmen, och jag köper inte riktigt det "jätteorgan" ( eller vad man ska kalla det för ) som tydligen finns där och som försöker befrukta hjältinnan men som först måste få av henne shortsen;P 


Primal var underhållande från första till sista rutan! Mer sådana här filmer vill jag gärna se, tack!
















    Fan också, att man aldrig får nakenbada ifred...




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards