Direktlänk till inlägg 13 mars 2011

Vem ska spela Lara Croft?!

Av theotherside - 13 mars 2011 01:07

Nu när det är på gång en ny film om Lara Croft och hennes äventyr så börjar det spekuleras omkring vem som ska överta manteln efter Angelina Jolie. Vem det är blir, så måste det vara någon som har den rätta kaxiga attityden och som ger ett ganska tufft intryck, samtidigt som hon naturligtvis måste vara sexig. En inte helt lätt uppgift, med andra ord. Säga vad man vill om de två första filmerna, men jag tycker att Jolie var ett perfekt val. Hon har den där kaxigheten samtidigt som hon är sexig och vacker. Men filmerna var absolut inga mästerverk på något sätt- faktum är att de var riktigt tråkiga stundtals men om jag minns rätt så var i alla fall den andra filmen lite bättre än den första. Förhoppningsvis blir Tomb Raider-rebooten en aning bättre, och den får gärna vara betydligt mörkare jämfört med vad de två tidigare filmerna var. 







    En av förhandsvalen kanske?! Olivia Wilde kanske skulle göra sig väldigt bra som Lara Croft?



   

Annars tror jag att kanske Michelle Rodriguez skulle kunna passa för rollen... Hon har i alla fall rätt attityd i de filmer jag har sett henne i, och hon skulle kunna vara en riktigt kick-ass Croft. Men å andra sidan så kanske hennes ålder är en nackdel, då Croft ska vara "yngre" i den kommande filmen. 






http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article8704555.ab






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - Onsdag 1 maj 14:25

Det är förträffligt när teknik fungerar men lite nindre roligt när det inte fungerar samtidigt kan man förstås också resonera att en blogg inte är det som är allra viktigaste, när allt kommer till kritan! Men roligt i alla fall att se att ens konto f...

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards