Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

Stora röda fläckar

Av theotherside - 9 mars 2011 22:07

Jag har skitont på fotsulorna efter att ha stått en hel dag under praktiken och när jag tittade efter ikväll så upptäckte jag två, tre stora röda fläckar på fotsulorna... Det kan inte vara ett gott tecken? Jag förstår bara inte vad det beror på? Jag har inte haft såhär ont i fötterna tidigare, och jag har inte haft sådana här problem efter att ha haft på mig skor under en hel dag... Så, vad kan det vara, vad kan det bero på? Det är inte så roligt att nästan halta omkring på kvällarna, och sedan har det gått om till nästa dag för att sedan efter praktikens slut vara på samma sätt igen- göra ont, och att man knappt kan förflytta sig för att det svider... Något måste jag göra åt det här och frågan är om det räcker med att köpa nya skor, med nya skosulor? De skor jag använder nu är inte direkt nya- jag tror att jag har haft dem i tre, fyra år nu så allt med skorna är ganska nednött och slitet. Dags att investera i nya skor med andra ord, som en första åtgärd i alla fall och se om det hjälper eller inte. 






  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - Onsdag 1 maj 14:25

Det är förträffligt när teknik fungerar men lite nindre roligt när det inte fungerar samtidigt kan man förstås också resonera att en blogg inte är det som är allra viktigaste, när allt kommer till kritan! Men roligt i alla fall att se att ens konto f...

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards