Alla inlägg den 19 juni 2016

Max

Av theotherside - 19 juni 2016 20:47

 

Efter flera timmar med Åman på jobbet, då vi bland annat tränade upp fröken i den ädla konsten att spela biljard och varvid hon blev tämligen bra på kort tid i detta spel, så drog vi mitt i natten till Max. Jag tror att jag var en av de äldsta som befann sig på Max vid tvåtiden på natten, annars bestod klientelet av studenter som alla såg mer eller mindre onyktra ut. På Max har inte jag varit på väldigt länge och det var kanske det som gjorde mig lite klantig varvid jag på något sätt råkade att beställa två olika mål med mat;P Det var så högljutt och man hörde knappt vad killen i kassan sa, därvid det lilla misstaget.

Nåja, det löste sig på allra bästa sätt och sammantaget var fredagkvällen/natten bland de bästa minnen jag har av 2016 än så länge! 

Av theotherside - 19 juni 2016 12:50

 

Tänk med pågående solnedgång och fint väder ack ack... Nåja, det blev ett härligt minne om inte annat. 


 

Några sandslott. 


   

Antingen har Pite havsbad "tagit" våran idé eller så är det vi på jobbet som lånat inpiration från dem;P Men här på havsbadet sitter man inomhus och tittar på Fotbolls-EM medan man hos oss sitter utomhus ( om nu vädret tillåter det dvs). 



Jag hamnade ganska oväntat på Pite havsbad tillsammans med en vän och trots att vädret inte var direkt inbjudande så var det ändå väldigt trevligt.  Det var flera år sedan jag var på Piteås riviera sist men en hel del kändes bekant i alla fall. Det här måste göras om igen i sommar, helst helt spontant för det är vid sådana tillfällen som det alltid blir som allra bäst.  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards