Alla inlägg den 14 juni 2016

Av theotherside - 14 juni 2016 23:45

Ojoj jag begriper inte varför jag inte långt tidigare har haft förväntningar inför den här filmen men sent skall syndaren få upp ögonen och inse att Rob Zombies senaste film 31 faktiskt kan bli jävligt intressant och sevärd! Visst, det finns en del element som jag inte tycker om i den nya trailern, och en del känns alldeles för välbekant som Zombies signum, men en hel del ser också jävligt intressant ut och får det att börja vattnas i munnen! Den här filmen skall bara ses så fort möjligheten finns. 





Av theotherside - 14 juni 2016 23:00

Ååååh vilka nostalgiska känslor som väcks till liv när man får se Jason gå omkring i Crystal Lake, jaga tonåringar osv. I alla fall såhär inledningsvis känns det som att man kastas rakt in i någon av 80-tals filmerna, och tack och lov inget modernt påfund som med den dåliga remaken! Det här är förmodligen det enda spel som jag ser fram emot på riktigt, på jag vet inte hur länge... Ja, kanske sedan jag önskade mig första Half-Life i julklapp för hundra år sedan.... 







http://f13game.com/





 

Av theotherside - 14 juni 2016 07:19

Hmm filmen jämförs med Game of Thrones och har redan vunnit pris i Hollywood. Själv såg jag väl inte direkt något som omedelbart fångade mitt intresse men så verkar filmen inte Heller utspela sig inom en genre som jag uppskattar särskilt mycket,  fantasy. Men kanske kollar man ändå in denna mest om det kommer ut någon mer matnyttig trailer. 

Av theotherside - 14 juni 2016 07:10

Ja vad ska man säga? När Steven Seagal är inblandad sjunker förväntningarna drastiskt och han ser inte ut att ha mycket att göra i filmen men en sci fi med hyllningar till 80-talsfilmer borde inte sitta helt fel vid rätt tillfälle. Det blir antagligen som så att man kommer att ta sig en titt på den här filmen när tillfälle ges för det. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards