Direktlänk till inlägg 29 juli 2015

Lavalantula-teaser Spiders and lava

Av theotherside - 29 juli 2015 23:00

Ja vad ska man säga? Först ett tack till dem som gjorde Sharknado till en oväntad, och ovälkommen, succé som verkar leda till otaliga uppföljare vilket i sin tur genererar i denna nya rulle med jättespindlar som har det där lilla extra att de sprutar lava (!). 

Nåja. Det. Kan. Ju. Bli. Underhållande. Kan ju... 

En smårolig teaser i alla fall om inte annat för att Steve Guttenberg finns med men som grädde på moset dessutom "stars from police academy". Bara det gör ju att man vill ta sig en titt på Lavalantula (?).






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - Onsdag 1 maj 14:25

Det är förträffligt när teknik fungerar men lite nindre roligt när det inte fungerar samtidigt kan man förstås också resonera att en blogg inte är det som är allra viktigaste, när allt kommer till kritan! Men roligt i alla fall att se att ens konto f...

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards