Alla inlägg den 16 juli 2015

Av theotherside - 16 juli 2015 16:00

Den här trailern gjorde för mig precis motsatsen till vad motsvarande gjorde med Superman v Batman, nu är jag betydligt mer peppad inför Suicide Squad än vad jag var tidigare. Harley Quinn blir av flera orsaker mest intressant att få se levandegöras till slut får man kanske tillägga, återvinning av skurkar som redan varit med i filmsammanhang började bli tröttsam. 

Och så en första blick av nye Jokern. I liked it. Inte densamma tolkning som den som Ledger stod för men så skall det ju inte heller vara. Denna Joker verkar vara betydligt mer åt psykopathållet!!! Det kommer att bli mycket intressant att få se den klassiska Jokern återvända för att göra livet surt för Batman igen. 





Av theotherside - 16 juli 2015 15:00

Nja efter den andra längre trailern av Batman v Superman så inställer inte undertecknad till hyllningskören. Jag gillade teasern betydligt bättre. Det jag mest har problem med är nya Lex Luthor som inte alls överensstämmer med min bild av hur Luthor skall vara. Men ennförnyelse av karaktären är förstås nödvändig och kanske kommer det att finnas mer pyskologiskt djup i denna version av Luthor men denna gång tycker jag att det är ett felval med Eissenberg. 

Batman däremot är intressantare. Mer old school vad det verkar. Jämfört med den Batman som Nolans filmer presenterade så verkar Batman vara mer av en detektiv i dennnya filmen, han verkar vara smartare också och använder sig av homemadesaker istället som likt Bond ha en Q som ger honom massor med häftiga leksaker. Nej denne Batman verkar helt klart mer trogen sin serieföelaga. 


Nåja jag ser fortfarande fram emot filmen otroligt mycket men jag förstår inte varför den nya trailern inte gjord mig mer peppad. Kanske blir det bättre på den punkten när vi får se fler smakprov från filmen.








Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards