Direktlänk till inlägg 23 juli 2015
Hmm ja hur tänkte egentligen Swedish Hasbeens med reklamkampanjen Go Natural? Natural in deed. I och för sig är det alltid kritik att vänta på när det är naken hud på kvinnor konstigt nog. Aldrig får man höra samma klagomål när det handlar om kalsongreklam levererad av herrarna Beckham eller Ljungberg. Eller för den senaste filmen med de manliga stripporna, filmaffischen för den filmen är sexistisk så det stänker om det- men det är klart, männen visar bara upp sina tvättbrädor och ingen kuk. Så därför kan det med andra ord inte handla om sexism där. Vilket det aldrig gör åt det andra hållet i det här landet, nämligen! Prova själv- anmäl till Ombudsmannen ( vilken inte alls kan vara en man, det har man konstaterat sedan länge), men gör en anmälan där en man objektifieras och du lär i bästa fall inte ens få ett svar angående anmälan ej heller generera tidningsrubriker. Tro på mig, ty jag har provat vid åtskilliga tillfällen.
http://www.dagensmedia.se/nyheter/kampanjer/article3912465.ece
Det är förträffligt när teknik fungerar men lite nindre roligt när det inte fungerar samtidigt kan man förstås också resonera att en blogg inte är det som är allra viktigaste, när allt kommer till kritan! Men roligt i alla fall att se att ens konto f...
Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 |
2 |
3 |
4 | 5 |
|||||
6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 |
12 |
|||
13 | 14 |
15 |
16 | 17 |
18 |
19 |
|||
20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 |
26 |
|||
27 |
28 |
29 | 30 |
31 | |||||
|