Alla inlägg under september 2011

Av theotherside - 9 september 2011 01:00

Jag vet inte jag, jag gillar hur bärbara datorer ser ut i dag, även om de kunde vara lite tunnare, lättare och ha låång batteritid så man slipper tänka på hur länge man har varit utan strömkabeln. Men jag vet ju att det finns bättre laptops än den jag förfogar över vad gäller batteritiden och liknande, men jag tycker inte det låter så bra att laptops ska bli som en surfplatta... Men jag är kanske bara konservativ och trålkig. Jag har aldrig varit så "inne" i tekniksvägen direkt, och även jag kommer säkert anpassa mig till det nya men jag kommer hålla kvar i min "normala" laptop så länge det bara går....




http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.402640/intel-sa-blir-framtidens-barbara-datorer









 

Av theotherside - 9 september 2011 00:26

Michael Nyqvist verkar bli mer och mer varm i kläderna nu och har nu blivit klar för en SF-film med titeln Europa. Härligt, men jag ser mer fram emot att få se Nyqvist insats i Mission Impossible 4, som också ser ut att kunna bli en riktigt häftig film. Får hoppas på att även Simon Pegg gör bra ifrån sig där, men det brukar han vanligtvis göra. 






http://www.expressen.se/noje/1.2554537/michael-nyqvist-klar-for-storfilm









 

Av theotherside - 8 september 2011 04:00

Haha jag trodde att Aftonbladet skulle avslöja några riktigt bra knep för hur man får en tjej att nå orgasm, men istället kommer det välkända sanningar såsom att orgasmen sitter i hjärnan! Nehe, jag trodde den fanns i tånageln:P 








 

Av theotherside - 8 september 2011 00:30

Herregud så tråkig den här filmen ser ut att vara... Men jag är inget stort fan av varken Steve Martin, Jack Black eller Owen Wilson så den här filmen tror jag att jag struntar helt och hållet i....





http://www.youtube.com/watch?v=vhRlu-AtekU









 

Av theotherside - 7 september 2011 21:57

Bra sammanfattning av DN över de vanligaste konspirationsteorierna angående terrorattackerna den 11/9. Jag har hört en del av dem tidigare, och speciellt den om varför och hur tvillingtornen kunde falla samman. En vanlig konspirationsteori som vill få det till att tornen inte kunde falla samman på grund av att de blivit träffade av flygplan, och att det måste betyda att bomber fanns utplacerade inuti byggnaderna. Ytterligare ett bevis på detta skulle ha varit en brandmans uttalande om att han hade hört bomber brisera innan tornen föll, och att byggnaderna rasar samman på ett sådant sätt som professionella byggnadssprängningar blir... 

Ja, jag tror inte att den här sammanställningen med svaren gör att de som hävdar att alltsammans är Bush och regeringens fel, med iblandning av CIA, men man kan ju alltid hoppas att de här svaren kan få en och annan att tänka till.




http://www.dn.se/nyheter/varlden/bush-eller-al-qaida--fragor-och-svar










 

Av theotherside - 7 september 2011 19:00

Jag vet inte riktigt varför jag gillar den här låten just nu, men på något sätt känns den mer avskalad jämfört med de poplåtar som Britney vanligtvis gör. Det är ganska skönt för öronen att det inte är en massa "oljud" utan en ganska enkel och rak låt. Och det är de inledande sekunderna som gör att jag fastnade helt för Criminal! 




http://www.youtube.com/watch?v=af4kw7Ktt3g









 

Av theotherside - 7 september 2011 15:30

Jag har börjat tröttna lite på att se massor med klipp och trailers och teasers för den här filmen, nu vill jag faktiskt se Apollo 18 snart och se om den lever upp till hypen eller inte. Vad tror ni?! Succé eller flopp? 








http://www.fandango.com/movie-trailer/exclusive:apollo18discovertvspot-trailer/139880/2104601819












 

Av theotherside - 7 september 2011 14:51

Känns som att man har fått en del gjort i dag- städning, tvättat, fixat och donat med det ena och det andra- samtidigt som man skulle kunna göra lite mer. Men så ska man inte tänka, utan man ska istället koncentrera sig på det man faktiskt har gjort och vara nöjd över det;P En metod som kanske inte alltid fungerar helt perfekt, men man blir i alla fall gladare av att tänka på att man faktiskt har gjort något åtminstone...


Hoppas att det snart blir lite sol, tror solen har tagit semester för den har inte synts till nästan något på hela veckan hittills. Men det gör ju inte så mycket om solen ignorerar oss under veckan för att istället visa upp sig från sin bästa sida under helgen!








 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards