Direktlänk till inlägg 4 augusti 2011

Spoiler om Charlie Sheens karaktär

Av theotherside - 4 augusti 2011 00:25

Äh, ibland är journalisterna lite för ivriga med avslöjanden och att berätta om saker som man kanske inte vill känna till i förväg. Jag är visserligen inget stort fan av Two and a half men, och jag klickade mest på artikeln för att se vad det blir av med Sheens karaktär efter massor med spekulationer och den version de har valt tycker jag var den tråkigaste. Men jag tänkte sedan på att det ändå hade varit betydligt roligare att få reda på Sheens öden i serien när man faktiskt såg på avsnittet istället för att känna till det långt i förväg, för det kommer förmodligen att dröja ett tag innan den senaste säsongen letar sig över Atlanten och till Sverige. 

Och hur många tittare förlorar serien nu, när den stora hemligheten redan har avslöjats?! Eller fungerar det tvärtom, intresset för hur Sheens figur har dött trissas upp och man vill veta hur ersättaren kommer att presenteras?!









http://www.expressen.se/noje/1.2517483/sa-forsvinner-sheen-fran-2-1-2-man













 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - Onsdag 1 maj 14:25

Det är förträffligt när teknik fungerar men lite nindre roligt när det inte fungerar samtidigt kan man förstås också resonera att en blogg inte är det som är allra viktigaste, när allt kommer till kritan! Men roligt i alla fall att se att ens konto f...

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards