Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av theotherside - 19 augusti 2011 20:15

Ja, det ser inte så mycket bättre ut i den nya trailern som nyss kom men å andra sidan så hade jag inte förväntat mig det heller. Men jag hoppas i alla fall att den här uppföljaren kan vara smårolig åtminstone. Återstår att se men de flesta skämt känns tyvärr redan gamla, även om jag uppskattar alla James Bond-blinkningar!




http://www.youtube.com/watch?v=cKYec49R2a4









 

Av theotherside - 19 augusti 2011 15:15

Det låter inte direkt som att den kommande skräckkomedin Haunted High har en nyskapande handling, men det låter ändå som att den kan bli en hyfsat bra b-film! Danny Trejo ska spela vaktmästare som förhoppningsvis blir inblandad i kampen mot de andar som intar skolan.




http://www.moviezine.se/artikel/8062-trejo-i-film-om-hemsokt-skola








 

Av theotherside - 19 augusti 2011 01:45

Jag både glädjs över samtidigt som jag blir lite orolig över nyheten att Ridley Scott ska damma av Blade runner när han är färdig med sin Alien-fortsättning. Om det blir en remake, prequel eller reboot återstår att se ( förhoppningsvis ingen remake tack, får man väl tillägga). 


Men vad är det med Ridley Scott...?! Har han helt slut på nya idéer?! Har han börjat bli lite gammal och orkar inte sitta och komma på nya historier istället,utan måste återgå till de två filmer som skapade honom ett namn en gång i tiden?! Jag tycker det är tråkigt. Det var två nyskapande, annorlunda, nya, fräscha filmer som gjorde Ridley Scott till ett stort namn, men nu slår han backut och gör fortsättningar av tidigare framgångar?! Njae, det här bådar inte gott...




http://www.deadline.com/2011/08/ridley-scott-ready-to-direct-new-version-of-seminal-sci-fi-film-blade-runner/







 

Av theotherside - 19 augusti 2011 00:52

Nja, nog tycker jag Gagas andra låtar är betydligt bättre än den här, men musikvideon är såpass intressant att man måste se klart den även fast jag inte riktigt tyckte om den här låten!




http://www.youtube.com/watch?v=X9YMU0WeBwU&feature=topvideos_music







 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards