Direktlänk till inlägg 28 mars 2017

IT Teaser Trailer Imorgon!!!!

Av theotherside - 28 mars 2017 23:45

IIIIIIhhhhh nästan lika intensivt spänd inför trailer-premiären av IT någon gång imorgon som en college-girl är inför stundande studentbal!!! Åh the exainting, its to hot almost. Förmodligen lär man ju bli besviken, som vanligt när det gäller filmer nu för tiden men en försiktig optimism kan i alla fall skönjas i och med att filmen faktiskt är barnförbjuden ( Rated R like hallrock halleluja)och detta tackar vi bland annat Deadpool och Logan för. Keep up the good work, boys! 


 


Återstår att se hur svenska exporten Bill Skarsgård tacklar den ikoniska rollen som skräckclownen framfr alla andra, Pennywise men än mer viktigt, hur regissören till (stora delar) magplasket Mama förvaltar Stephen Kings magnifika mastodontroman. Men hoppas, hoppas att det här kan bli riktigt bra!!!!


Apropå romanen ja, jag har ett otroligt sug efter att läsa romanen pånytt innan man ser remaken. Jag kommer inte ihåg mycket direkt men så är det flera år sedan jag läste boken, och det tog på sin tid ett tag innan man hade plöjt igenom boken men jag kommer ihåg att nästan varenda sida var nagelbitande och spännande och intressant. Jag vet bara inte riktigt hur tiden ska räcka till för att man ska läsa den igen, ty det tar sin tid och jag har inte så mycket tid till övers som på "gamla goda tiden" när man i princip hade ett helt sommarlov på sig för att enbart ägna sig åt läsning. 


Nåja. Nästan så att man funderar på att stanna hemma från jobbet imorgon och bara uppdatera Internet gång på gång för att se när IT trailern behagar dyka upp;P  Det har dröjt länge nog redan nu!



Teaser inför Teasern (!):




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Av theotherside - 13 november 2022 19:26

Du har ingen aning vad som händer, söndag bara sker. Varje dag, vilken veckodag är det egentligen? Du vet inte, måndag, onsdag, lördag Spelar ingen roll.  Du är mer eller mindre alltid full, en två tre Öl eller lite whiskey. Idag är det s...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards