Direktlänk till inlägg 20 januari 2016

Suicide Squad- New trailer

Av theotherside - 20 januari 2016 08:09

   

Jag vet inte varför men pepparn inför denna film har inte rört sig så mycket direkt, fram tills nu. Den Denna trailern till Suicide Squad triggar faktiskt och det är framför allt nya Jokern som ger utslag på mätaren. Harley Quinn blir förstås också härlig att få se på film!!!

 
 
Emm

Emm

20 januari 2016 19:17

Gahh, har varit toksugen på den här sen jag hörde talas om den och nu NU vill jag bara se den bums!! Ska bli kul att se skurkarna i ny tappning. I love Jokern & Harley :)

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

theotherside

21 januari 2016 10:21

Haha jag förstår dig och längtan blir inte mindre efter denna fina trailer. Känns inte bra när filmen får sin premiär först i augusti man vill ju liksom inte längta tills den efterlängtade sommaren är Slut men så har ju denna premiär i augusti så ett litet dilemma här;)
Ja Jokern och Harley vilken duo de är i tidningarna och det ska bli väldigt intressant att se hur de fungerar i en spelfilm tillsammans. Och nye Jokern väntar nog alla på hoppas verkligen att filmen inte gör någon av oss besviken.

Hoppas att du har en bra torsdag. Kämpa på snart är det fredag igen:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Av theotherside - 13 november 2022 19:26

Du har ingen aning vad som händer, söndag bara sker. Varje dag, vilken veckodag är det egentligen? Du vet inte, måndag, onsdag, lördag Spelar ingen roll.  Du är mer eller mindre alltid full, en två tre Öl eller lite whiskey. Idag är det s...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards