Alla inlägg den 15 januari 2016

Av theotherside - 15 januari 2016 23:33

Ja, jag vet inte egentligen vad jag ska tro om den här filmen? Kanske kan bli bra eller så kanske det blir en riktigt tråkig film, det kan bara framtiden utvisa. Det känns som att man har sett upplägget och allting ett x antal gånger tidigare men samtidigt hyser jag förhoppning om att de inblandade bakom V/H/S vet vad de gör;P Kan bli antingen eller det här men okej då, trailern gjorde mig lite nyfiken åtminstone! 






Av theotherside - 15 januari 2016 12:00

 


Där fick Hälge till det. Med tanke på att det har varit kylslaget en tid nu så är det välkommet att se snöflingorna singla ned och att temperaturen är på mer blygsamma sen,  sju minusgrader.  Det tackar man för, inte minst för att det känns betydligt mindre motigt att ge sig ut när man slipper förfrysa sig, och denna blida ska dessutom hålla i sig några dagar. 


Och ovanpå detta så är det ju faktiskt fredag och det är välkommet. 


Av theotherside - 15 januari 2016 10:00

   

Det här kan troligtvis vara första och enda gången som jag skriver om skor i år men de här med inspiration från Star Wars var för mitt vidkommande fullständigt oväntat och jag tycker inte direkt exemplen man får se här är direkt snygga eller fina. Men jag ska nog inte uttala mig när det kommer till mode. .. så vad tycker ni andra? Är det här skor ni skulle vilja ha på er? 




Av theotherside - 15 januari 2016 08:58

Snygg manöver av Abraham att ha allt fokus på sig angående Star Wars och sedan komma smygande från sidlinjen med en uppföljare till Cloverfield.  Även om jag aldrig tillhörde filmens fanskara så ser det lilla man får se rätt okej ut. Det blir nog att se denna när möjlighet finns till det men jag har inga som helst förväntningar på filmen. 



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards