Alla inlägg den 13 juni 2012

Av theotherside - 13 juni 2012 23:45

Okej, jag blir lite nyfiken på den här filmen efter att ha sett den korta teasern men... jag tycker den påminner lite för mycket om femtioelva liknande filmer som sköljt över oss under de senaste åren så det vill till att The Helpers har något extra att bjuda på för att den inte ska försvinna i mängden, och det tror jag ärligt talat inte att den har. Men man kommer nog förmodligen att se den här ändå när man har tillfälle... 




http://www.youtube.com/watch?v=uZeGRAKi-bQ








 

Av theotherside - 13 juni 2012 23:11

Mmmmm en riktig liten klassiker som man lyssnar på alltför sällan! Kanske beror på att jag glömmer bort den innan jag kommer på vad artisten heter, och den här är inte den första man söker efter på Youtube direkt men när man väl lyssnar på den igen efter en stunds tystnad så hör man på den om och om igen.




http://www.youtube.com/watch?v=9GNhdQRbXhc&feature=related










 

Av theotherside - 13 juni 2012 13:00

Hmm jag vet inte riktigt vad jag tycker om det här nya som verkar komma alltmer- det att man gör reklam inför ett kommande släpp av antingen en teaser eller en trailer för någon storfilm. I och för sig, de som verkligen sitter och biter sina naglar i spänd förväntan efter Resident Evil: Retribution ( och jag hoppas att det är väldigt få som längtar efter den här filmen) gillar förmodligen detta, man får ju se lite, lite redan i reklam inför trailer-släppet! Nåja man får hålla utkik efter trailern i alla fall och se vad de har hittat på den här gången, men förväntningar av något som helst slag har jag inte för denna film...




http://www.youtube.com/watch?v=q4-s_hK02Is











 




Av theotherside - 13 juni 2012 12:34

Lite nya bilder, men annars en snabb sammanfattning av det man fick se i den lite längre trailern som kom i förra veckan, men det ser fortfarande snuskigt bra och lovande ut! Hoppas att jag blir nöjd med Tarantinos nya film den här gången...





http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wH1TSNIYj5E











 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards